„Róża, a co chcesz wiedzieć?” - część 2

Komiks o nauce i technologii, którego kampania ustanowiła rekord polskiego crowdfundingu! Druga część serii bestsellerowego komiksu edukacyjnego. Co znajdziesz w środku?

  • treści dla dzieciaków w wieku od 7 lat
  • tematy interesujący chłopców i dziewczynki
  • mądre treści poparte naukowymi dowodami
  • naukę programowania w intuicyjny sposób!
  • 13 wybitnych ekspertek i ekspertów
Dla kogo i po co? O książce

Jedyny komiks dla dziewczynek i chłopców za pomocą którego twoje dziecko nauczy się z łatwością programować w języku Scratch

Autorzy w sposób prosty i zrozumiały tłumaczą młodym czytelnikom takie kwestie jak: sztuczna inteligencja, globalne ocieplenie, biotechnologia, kosmos, cyberbezpieczeństwo, VR, nauka, fake newsy, jak zostać twórcą internetowym, matematyka i statystyka, gry fabularne oraz Internet Rzeczy.

RODZICU ! WAŻNE!

Chcemy pomóc dzieciakom (a szczególnie dziewczynkom) przełamać lęk przed technologią i nauką! Być może zastanawiasz się dlaczego masz kupić taką książkę (komiks!) swojemu dziecku. Wyjaśniamy - to nie jest kolejna "guma do żucia do mózgu". Dzięki tej publikacji Twoje dziecko polubi programowanie, zainteresuje się nauką i nowymi technologiami. A mówiąc otwartym tekstem: będziesz miała / miał z głowy na kilka godzin swoją pociechę :) Zatopi się w lekturze, będzie zaciekawione i zainteresowane tym, co czyta.

Czego twoje dziecko dowie się z książki?

Co to są fake newsy

Jak rozpowszechnianie fałszywych informacji wpływa na społeczeństwo? Dlaczego to jest złe i sobie z tym radzić?

Statystyka

Czy statystyka jest tak trudna jak się powszechnie mówi? Po co jej się uczyć? Czy każdy musi ją znać?

Rzeczywistość wirtualna

Co można zobaczyć w świecie VR? Czy za pomocą VR można leczyć? Jak wygląda wirtualny świat?

Sztuczna inteligencja

Czy powinniśmy się bać urządzeń wyposażonych w sztuczną inteligencję? Jak z nimi się porozumiewać?

Podsumujmy!

Co zawiera książka?

13 lekcji języka Scratch
13 rozdziałów z ekspertkami i ekspertami
Mądre treści, fakty naukowe
Treści, które interesują twoje dziecko
Wspaniałą zabawę do której będzie wracać

Co zyska twoje dziecko?

Nauczy się programować w Scratchu
Dowie się o naukowych faktach
Miło i pożytecznie spędzi czas
Spotka ulubionych twórców internetowych!
Wiedzę oraz rozbudzi ciekawość!

W komiksie pojawią się i podzielą się swoją wiedzą Super ekspertki i eksperci
Krzysztof Gonciarz o roli i odpowiedzialności twórcy
Kasia Gandor biotechnologia
Piotr Konieczny cyberbezpieczeństwo
Janina Bąk matematyka i statystyka
Alexandra Przegalińska sztuczna inteligencja
Ola Stanisławska nauka i fake newsy
Piotr Stanisławski Nauka i fake newsy
Dorota Budzyń kosmos
Piotr Łój rzeczywistość wirtualna
Martyna Sztaba gospodarka cyrkularna i ekologia
Rafał Han Internet Rzeczy
Artur Kurasiński Gry fabularne
Przemek Staroń uczenie się i filozofia
Zobacz wybrane strony Nasza książka z bliska
Zawartość książki Lista rozdziałów
Rozdział 1 Róża i RPG
Scratch - Lekcja 1
Rozdział 2 Róża i AI
Scratch - Lekcja 2
Rozdział 3 Róża i zrównoważony rozwój
Scratch - Lekcja 3
Rozdział 4 Róża i NAUKA
Scratch - Lekcja 4
Rozdział 5 Róża i YOUTUBE
Scratch - Lekcja 5
Rozdział 6 Róża i BIOTECHNOLOGIA
Scratch - Lekcja 6
Rozdział 7 Róża i PŁATNOŚCI
Scratch - Lekcja 7
Rozdział 8 Róża, NAUKA I FILOZOFIA
Scratch - Lekcja 8
Rozdział 9 Róża i VR
Scratch - Lekcja 9
Rozdział 10 Róża i CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Scratch - Lekcja 10
Rozdział 11 Róża i INTERNET RZECZY
Scratch - Lekcja 11
Rozdział 12 Róża i MATEMATYKA
Scratch - Lekcja 12
Rozdział 13 Róża i KOSMOS
Scratch - Lekcja 13
Słownik trudnych terminów
Kilka słów od Was Opinie o serii naszych książek
Wybierz co chcesz kupić Zamów swój egzemplarz
„Róża, a co chcesz wiedzieć?” część druga

Co otrzymasz?

  • 200 stron komiksu dla dziewczynek i chłopców
  • 13 lekcji języka programowania Scratch
Zamów za 55 zł + koszty dostawy
„Róża, a co chcesz wiedzieć?” część pierwsza i druga

Co otrzymasz?

  • 336 stron - komiksowych ilustracji i tekstu dla dziewczynek i chłopców
  • 23 lekcje języka programowania Scratch
Zamów za 85 zł + koszty dostawy
„Róża, a co chcesz wiedzieć?” część pierwsza + część druga + zeszyt kreatywny

Co otrzymasz?

  • 386 stron - komiksowych ilustracji i tekstu dla dziewczynek i chłopców
  • 23 lekcje języka programowania Scratch
  • dla dziewczynek i chłopców
  • super zabawa dla całej rodziny na długie godziny!
Zamów za 110 zł + koszty dostawy
Kto za tym stoi? Pomysłodawcy i autorzy
Artur Kurasiński Pomysłodawca i scenarzysta

Artur Kurasiński (na co dzień pisze i edukuje o technologii oraz tworzę i konsultuję biznesy technologiczne). Pomysłodawca oraz scenarzystą komiksu. Ex-startupowiec. Tech-realista. Mówca czasami publiczny. Niekiedy biega z olimpijskim zniczem. Nerd & tata. Cyfrowy narrator, kurator i kreator.

Tomasz Minkiewicz Ilustrator

Polski rysownik i scenarzysta komiksowy, pisarz, satyryk i ilustrator, wraz z bratem Bartoszem autor serii komiksowej Wilq Superbohater.

Nasz komiks wspiera Imponująca ilość podmiotów i firm
Partner strategiczny
Partner edukacyjny
Partner strategiczny
Partner strategiczny
Dla mediów

Dzień dobry! Jesteś dziennikarką, blogerem lub twórczynią internetową? Chcesz uzyskać dodatkowe informacje o komiksie „Róża, a co chcesz wiedzieć?”, przeprowadzić wywiad z jego twórcami?

Skontaktuj się z nami: magda.mikulska@remarkableones.com
tel: 609 553 550

Pobierz Press Kit ZIP, 130MB
FAQ, po prostu Najczęściej zadawane pytania

Bardzo dobre pytanie! Dla tych, które lubią słuchać historii - czyli w zasadzie od urodzenia :) Jeśli chcesz poczytać i wytłumaczyć swojemu dziecku trudniejsze rzeczy - to możesz śmiało zacząć od 5-go roku życia. Jeśli chcesz dać dziecku przyjemność rozwiązywania zadań (lekcje programowania!) to pewnie lepiej będzie jeśli młody czytelnik (lub czytelniczka) będzie miała 7-8 lat.

To zbitka dwóch wyrazów "komiks" i "edukacja". Edukomiks oznacza więc komiks edukacyjny, który oprócz tego, że jest zwykła powieścią obrazkową to zawiera bardzo ciekawe informacje, które mogą przydać się młodym ludziom.

Bardzo dobre pytanie! Dlatego, że chcę mieć 100% wpływ na produkt, jego prezentację oraz sposób dystrybucji. Zwracam uwagę na wszystko - jak komiks prezentuje się na stronie, jak jest pakowany i jak odbywa się proces ewentualnych reklamacji. Robiąc to samo, mam pewność, że wszystko jest na jak najwyższym poziomie!

Nie. Przykro mi, ale wysyłka realizowana jest tylko na terenie Polski.

Nie. Sprzedaż i wysyłka realizowane są tylko do klientów mieszkających na terenie Polski i posiadających tam firmy.

Nie. Przykro nam, ale z uwagi na ogromną różnicę (kilkaset kilometrów) między magazynem z którego sprzedawane są komiksy a miejscem zamieszkania nie jesteśmy w stanie podpisywać komiksów ani żadnych innych wydawnictw, które zamówisz w naszym sklepie.

Zapraszam do skorzystania z maila artur@revolver.pl

Twoje zamówienie będzie przygotowane w czasie jednego dnia roboczego od opłacenia zamówienia. Następnie paczka zostanie przekazana firmie Pocztex dostarczającej paczki w 24-48 godzin. Jeśli kupisz książkę np. we wtorek, to w czwartek powinieneś ją mieć u siebie. Ważne! Dostaniesz za pomocą maila informację o wysyłce (jej numer) co umożliwi Ci śledzenie przesyłki przez internet!

Kontakt z nami Jeśli masz jakieś pytania, napisz do nas!

Jeśli chcesz skontaktować się mailowo to użyj tego adresu:

artur@revolver.pl

facebook